Главная | Регистрация | Вход | RSSСреда, 23.10.2019, 20:44

ГУО "Дубровская средняя школа Пуховичского района"

Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 44

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Оздоровительный лагерь

 

   

Весела і з карысцю бавяць свой час вучні ДУА "Дубраўская сярэдняя школа" у аздараўленчым лагеры з дзённым знаходжаннем "Дубравушка". Выхавацелі падрыхтавалі для іх шэраг цікавых мерапрыемстваў.

На тэрыторыі ДУА “Дубраўская сярэдняя школа” з 01.06.2019 па 21.06.2019 дзейнічае ДАЛ “ДУБРАВУШКА”.

Мэта: стварэнне ўмоў для арганізацыі адпачынку і аздараўлення навучэнцаў, рознабаковага развіцця асобы дзіцяці ў летні перыяд.

Задачы:

1.Садзейнічаць пашырэнню ведаў аб родным краі, фарміраваць актыўную грамадзянскую пазіцыю.

2.Садзейнічаць умацаванню фізічнага і псіхічнага здароўя школьнікаў.

3.Стварыць умовы для развіцця пазнаваўчых інтарэсаў дзяцей, дапытлівасці, уяўлення і творчай актыўнасці.

4.Развіваць у дзіцяці крэатыўнасць, імкненне да пазнання навакольнага свету.

5.Фарміраваць асновы культуры здаровага ладу жыцця, адказных і бяспечных паводзін, далучаць да прыродаахоўнай дзейнасці

6.Выхоўваць зносіны супрацоўніцтва і садружнасці ў дзіцячым калектыве і ва ўзаемадзеянні з дарослымі.

У лагеры адбываецца аздараўленне дзяцей ва ўзросце ад 6 да 13 гадоў. Пры камплектаванні лагера першачарговым правам карыстаюцца дзеці з мнагадзетных, малазабяспечаных сямей, сямей СНС, дзеці, якія маюць патрэбу ў аздараўленні. Усяго- 35 дзяцей.

Планаваннне выхаваўчай работы прадстаўлена ў выглядзе гульні-падарожжа «Вакол свету за 18 дзён». Удзельнікамі гульнявога сюжэту становяцца ўсе жыхары лагера: дзеці, педагогі. Гульнявая задума – патрэбна аб’ехаць усе станцыі, адзначаныя на карце, каб сабраць свае фотаздымкі на кожным прыпынку, як доказы добрага адпачынку ў лагеры.

Удзельнікі праекта- пасажыры экспрэс-цягніка ( 2 вагоны запаўняюць 2 атрады лагера), якія ажыццяўляюць рух па вызначаным маршруце. У ходзе падарожжа мяркуюцца прыпынкі экспрэс-цягніка на наступных станцыях: “Малая Радзіма”, “Казачная”, “Музейная”, “Спартыўная”, “Цуды”, “Здароўе”, “Прыгажосць”, “Вясёлы серпантын”, “Рэкорды”, “Працоўная”, “Пазнайка”, “Сяброўства”, “Беражлівасць”, “Дзяцінства”, “Памяць”, “Ваенная”, “Выніковая”. На кожнай станцыі пасажыраў чакаюць розныя адкрыцці, знаёмствы, выпрабаванні, праходзячы якія яны вучацца разумець сябе, свае асаблівасці, здольнасці, аналізаваць уласную дзейнасць, паводзіны і дасягнутыя вынікі. Канчатковым вынікам падарожжа з'яўляюцца «Падарожныя фотаздымкі», аб’яднаныя ў агульналагерную прэзентацыю. Начальнік поезда (лагера) ўзнагароджвае актыўных пасажыраў, уручае ім пасведчанне “Вандроўнік з Дубравушкі”.

  • Для рэалізацыі гульнявой мадэлі выкарыстоўваюцца такія формы работы: акцыі, працоўныя вахты, экскурсіі, КТД, аўкцыёны, віктарыны, спаборніцтвы, хвілінкі здароўя, інфармацыйныя гадзіны, конкурсы, карысныя паведамленні, урокі этыкету, забаўляльныя праграмы, конкурсы плакатаў і калажаў, выставы, эстафеты.

Гульня пачынаецца з моманту знаёмства з легендай гульні і працягваецца на працягу лагернай змены:

арганізацыйны перыяд - 1-2 дзень

асноўны перыяд - 3-16 дзень

выніковы перыяд -17-18 дзень

1. Арганізацыйны, вызначаецца мерапрыемствамі:

• знаёмства ўдзельнікаў з умовамі лагера;

• фарміраванне дзіцячых калектываў;

• выбары самакіравання ў атрадах;

• выяўленне ўзроўню дамаганняў, творчага, лідэрскага патэнцыялу ўдзельнікаў;

• знаёмства з Планам змены.

2. Асноўны перыяд:

• забеспячэнне ўмоў для рэалізацыі Плана змены;

  • прадастаўленне магчымасцяў творчай і лідэрскай самарэалізацыі кожнага ўдзельніка;

• дапамогу ў вырашэнні асобасных праблем дзяцей;

• якасная арганізацыя сумеснай дзейнасці дзяцей і дарослых;

• забеспячэнне магчымасцяў для развіцця асобы дзіцяці.

3. Заключны перыяд ўключае:

  • рэфлексію вынікаў дзейнасці.

• Ацэнку дзейнасці кожнага атрада і асобнага адпачывальніка;

• Дыягностыку паспяховасці рэалізацыі гульнявой мадэлі змены;

• Выпрацоўку рэкамендацый на будучае.

Мяркуемы вынік:

• Псіхаэмацыйнае і фізічнае аздараўленне дзяцей.

• Набыццё вопыту зносін з аднагодкамі і педагогамі ў новых умовах.

• Атрыманне ўдзельнікамі змены вопыту арганізацыі свайго вольнага часу.

• Для дзяцей: асобасны рост, самарэалізацыя ў творчай дзейнасці.

• Для педагогаў: павышэнне ўзроўню педагагічнага майстэрства. Узаемадзеянне з дзіцячым калектывам у рамках сюжэтна-ролевых гульняў.

• Для бацькоў: пачуццё ўпэўненасці ў сілах дзіцяці, задаволенасць летнім адпачынкам дзяцей.

 

 

 

 

Вход на сайт
Календарь
«  Октябрь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей

Copyright MyCorp © 2019
uCoz